Importowanie samochodów z USA jest

Informacje

Dodany: 2022-09-15
Kategoria: Motoryzacja

Tagi dla artykułu
art

Importowanie samochodów z USA jest niezbędne do tego, co promujesz. Dowiedz się dlaczego!

Sprowadzanie samochodów z USA Nissan zmarnował niewiele czasu na jego stworzenie. Bez względu na wygląd skóry, wszyscy zgodzimy się co do jednego: bez silnika motoryzacja jest po prostu czymś, na co warto patrzeć. Chociaż wszystkie te samochody oferują tak wiele w stosunku do ceny, żaden z nich nie może pozornie dorównać Porsche Panamera Hybrid pod względem czystej prędkości. Być może został wykonany niezdarnie, ale to ten rodzaj czystej integralności, która sprawia, że ​​samochody są w tej chwili niczym zaklęcie Roadmastera dla ludzi. Wszystkie trzy ostatnie pojawiły się w 1949 roku, kiedy sprzedaż brutto Buicka odpowiednio wzrosła o 50 procent, po czym podwoiła się w 1950 roku. W tym od dawna zapomnianym okresie beztroski był to rodzaj motoryzacji, jaki Ameryka sobie życzyła i kupowała. Podobnie jak większość różnych pojazdów z lat 1950, 1951 i 1952, te Roadmastery zostały zbudowane: maski stukają jak pokrywy włazów, drzwi zamykają się z solidnym stukotem na zawiasach podobnych do skarbca instytucji finansowych, radia otaczają cię takim dźwiękiem po prostu nie bierz od tranzystorów. Buick Roadmasters 1950-1952 były krytycznymi samochodami, zbudowanymi z uczciwością, o wysokiej jakości i solidności, które zniknęły około 1955 roku i od tego czasu ich nie było. Tradycyjne hasło Buicka było jednak reklamowane w odniesieniu do Buicka Roadmastera z lat 1950-1952, chociaż reszta branży (na czele z bratnimi duszami Cadillac i Oldsmobile) w końcu doszła do wniosku, sprowadzenie samochodu z usa że górne zawory zastąpią zawory poprzeczne.

Firmy sprowadzające auta z USA Samochody te są określane jako samochody LMP (prototyp Le Mans), przy czym LMP1 są prowadzone głównie przez producentów, a niewiele słabsze samochody LMP2 prowadzone są przez prywatne grupy. Również mechanicznie pojazdy zachowały się jak poprzednio: 105-konny, 235,5-calowy silnik dla tych z Powerglide, ale 92-konny, 216,5-calowy silnik Stovebolt Six dla modeli z manualną zmianą biegów. Buick Roadmaster z lat 1950-1952 osiągnął przyzwoitą moc z silnikiem rzędowym z górnym zaworem. Mimo to, jeszcze w 1947 roku Chevrolet, Buick i Nash byli jedynymi głównymi amerykańskimi producentami, którzy opowiadali się za silnikiem z zaworem w głowicy. Ostatnie woodies wykonane przez kogokolwiek zostały zbudowane przez Buicka w 1953 roku. W 1950 były dodatkowo wersje Deluxe Riviera i sedana, ta ostatnia znana również jako „Riviera”, plus ostatnie sedany Roadmaster. Sportowy hardtop Buick Roadmaster Riviera z 1952 r. przyciągnął 11 387 klientów. Buick Roadmaster Riviera z 1952 r. hardtop, widok z tyłu. W czasach, gdy coroczna zmiana manekina była aktem wiary, główny projektant Buicka, Ned Nickles, zareagował zgodnie z ustanowioną metodą, dodając chrom, a Buicky z początku lat pięćdziesiątych nie były tak czysto piękne jak Neda z 49 roku, główny całkowicie nowy powojenny projekt. Podczas testów 4-drzwiowego Customline z 1955 r. z silnikiem V-8 o mocy 162 KM i Fordomatic, Motor Development uzyskał niezapierający dech w piersiach czas 0-60 wynoszący 14,5 sekundy i średnią prędkość maksymalną 95,2 mil na godzinę.

Sprowadzanie auta z USA